pusekvinne Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Vi skal som sagt selge vår leilighet i Bergen og vil høre om noen har erfaring med noen flinke meglere. Da vi solgte i Oslo for å flytte hit, hadde vi ei veldig dyktig ei og det lønnte seg virkelig! Gikk 200 000 over takst og var ny salgsrekord og besøksrekord i området! Hun kunne sakene sine! Ønsker en liknende nå selfølgelig:)
It's all about me Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Vi har god erfaring med Postbanken når vi selv skal selge. Og så har vi god erfaring som kjøper med Aktiv. Dvs at Aktiv gjør minimalt for å få opp prisen og gjøre noe ekstra på selgers vegne. Så vi har to ganger kjøpt billig gjennom dem, sist gang latterlig lavt. Så som selger hadde jeg valgt Postbanken igjen og styrt laaaaaang unna Aktiv.
pusekvinne Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Takk!! Har du et navn fre postbanken? Evnt på pm:)
Arb.ledig husmor Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Vi har aldri solgt, men kjøpte via krogsveen.. Va mitt første kjøp, så eg kan ikke si noe den ene eller andre veien..
It's all about me Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Nei den delen er det mannen som styrer med. Men be om et møte, merker fort om det er en seriøs og flink en eller det motsatte.
Trollemor75 Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Vi kjøpte nettop fra Krogsveen. Ikke over takst, for det var et vanskelig objekt, men vi opplevde meglere som dyktig og behjelpelig. Liker også deres prospekter, nøkterne i språket (hater privatmegleren) og informative. Vi flytter fra Stavanger (der vi hadde fantastisk megler), selgererfaring fra Bergen har jeg ikke.
It's all about me Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Mener å ha lest et sted at Krogsveeen er på klagetoppen i landet.
pusekvinne Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2010 Takk for tips! Får sjekke med postbanken da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå