Gå til innhold

Vår lille prinsesse har kommet :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vilde ble født på termindato 9.mars med planlagt induksjon. Hun kom kl 03.11 natt til tirsdag og var helt perfekt på alle måter :D Hun er 51 cm, veier 3270 gr og var 36,5 cm rundt hodet.

Etter 1 1/2 døgn på sykehuset var vi klare for å reise hjem, og ble hentet av pappa, storebror og storesøster. Vet ikke hvem som er stoltest av de tre ;o)

Ungene hadde med blomster og selvskrevne kort til mamma og lillesøster. Storebror på 6,5 år hadde med røde roser for det er de fineste blomstene han vet, og han hadde selv plukket dem ut i blomsterbutikken. Storesøster på snart 5 år hadde valgt rosa tulipaner. "Ikke sant at det er de som du liker så godt mamma? de som er rosa!" Og hun har helt rett. Hun har nok hørt meg si at jeg elsker tulipaner ;o)

Jeg ble rørt til tårer av de omtenksomme og gode ungene mine. (uavhengig av at tårene sitter ekstra løst om dagen, he,he)

Har to fødsler med induksjon og en selvstartet, og må nok innrømme at induksjonsfødslene føles lengre siden en ligger på sykehuset og venter på at noe skal skje mens en kikker på klokka. Men som jordmødrene sier om mine fødsler: kroppen din bruker litt tid på å tenne, men når den først gjør det, går det sabla fort!

Riene startet pent og forsiktig rundt kl 21 på kvelden, og hadde etablerte rier fra 23.45. Etter 9 min med pressrier var hun født og jeg har bare to ganger før sett noe som var like vakkert, da hun kikket opp på meg og pappa'n sin med store mørke blå øyne :D !!!!!!

Nå koser vi oss hjemme og blir vartet opp av pappa på alle mulige måter. Vilde er mest våken/urolig på natta men det er kanskje naturlig siden hun ble født midt på natta...! ? !

Kommer til å følge med her inne litt til, for jeg vil jo gjerne se de andre mars-damene vel i havn også :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Høres herlig ut :-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Koselig å høre historien din....

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

Gratulerer sa mye:) Høres ut som om dere har det hyggelig:) Kos dere fremover.

Skrevet

Takk til alle for gratulasjoner og hilsen :D

Skrevet

Gratulerer så mye til dere;)))

Sitter her med gåsehud og tårer i øynene (ikke bare deg tårene sitter løst med om dagen..;) Man blir tussette av å gå rundt å vente på at noe så vidunderlig skal skje!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...