Med Søtepi i magen;-) Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Helt ærlig så vet jeg ikke............. Ryddet i klær forrige uke, da kastet jeg to snekkerbukser fra forrige svangerskap;-) Trudde det var helt ute jeg............... Skulle kanskje beholdt de??
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Var det jeg tenkte også...fant en i skapet her. De er jo så gode å gå i! Jeg vil bruke min likevel, ihvertfall hjemme...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 jeg bruker min hjemme jeg;) når jeg skal ut skifter jeg.... de er jo så delige men selv synes jeg ikke de er så superfine men sambo sier at det fineste han ser er gravide i snekkerbukse, hi hi:) Så da har jeg en som synes jeg er fin når jeg går rundt som en dass hjemme:)
magnolia78 Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Det er vel strengt tatt smak og behag...Folk har jo engang forskjellig smak!
Corneliuss Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er ikke så fan, nei. Men har ikke prøvd noen så det kommer kanskje litt ann på snekkerbuksa?
Pinnus Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Syns ikke det er noe pent i hele tatt..... Man ser rett og slett større ut av dem syns jeg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 hehe, fant et bilde av meg selv gravid for 13 år siden med en lysebrun cordfløyel snekkerbukse i femte mnd. Fy søren så fælt. Aldri mer. hihil er så jeg griner her.
Tezz78 Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 Huff... ikke fint.... hehe hadde også en i mitt første svangerskap Når jeg ser på bilder syns jeg at jeg ser ut som en forvokst unge! hahaha
Monique8 Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Nei takk. Selv om jeg bærer på et barn vil jeg ikke se ut som et )
Nikki 75 Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 Fint eller ei, det er nå i alle fall utrolig behagelig etterhvert som magen blir større. Jeg hadde kjøpt meg en hvis jeg fant en... Nå er det bare en uke til termin,så jeg har ikke tenkt å investere i flere mammaklær, men herregud så lei jeg er av de to buksene og to tightsene som jeg har gått i de siste månedene...
Løvinna30 Skrevet 12. mars 2010 #14 Skrevet 12. mars 2010 Åh, snekkerbukse er jo liksom et 'gravid' plagg da. I mine øyne hvertfall. Syns snekkerbukse er fint, og ha sælene nede også ;-) Skal se etter snekkerbukse i dag jeg, hi hi hi
Fruen+jente okt.10 Skrevet 12. mars 2010 #15 Skrevet 12. mars 2010 Husker jeg spurte en gravid en gang: - Hva er greia med snekkerbukser egentlig? - Det finner du ut når du blir gravid! Svarte ho med et lurt smil, og meire blei ikke sagt. Ennå skjønner jeg ikke greia med det. Og jeg blir nok ikke å skaffe meg ei heller, fordi jeg ikke syns plagget er noe fint, hvertfall ikke i denim. Marineblått/svart kan vurderes. Høres nesten ut som snekkerbuksene byr på uant, himmelsk, komfort:)
mammaløve Skrevet 12. mars 2010 #16 Skrevet 12. mars 2010 Har vært gira på snekkerbukse lenge. Før graviditeten også forsåvidt. Så fant jeg endelig en da, etter laaang tids leting. Men da jeg prøvde den på innså jeg at det så helt forferdelig ut på meg Jeg er liten og litt kraftig, og den komboen med snekkerbukse blir helt fatalt. Så for meg den litt stilig, avslappa looken, men det ble stappa pølse uten form-looken i steden. Synes de litt lengre, mer hengslete damene ser her fantastisk ut i de jeg...
Pixie Power Skrevet 13. mars 2010 #17 Skrevet 13. mars 2010 Uff, nei, hehe Prøvde en i forrige svangerskap, har aldri sett verre ut. Eller følt meg mer "sekkete" og formløs, hehe. Syntes ikke det var spesielt behagelig heller. Må innrømme at jeg ennå ikke har sett noen gravide som ser smashing ut i snekkerbukse. En annen ting: Snekkerbukse gjør alle rumper mindre fine, gravid eller ei ;-)
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 13. mars 2010 #18 Skrevet 13. mars 2010 Jeg syns snekkerbukser er TØFT!!! Fikk en av ei venninne av meg, men dessverre er den litt kort i bena og ekkel å gå i ( Så skal definitivt kjøpe meg en ny )
millie+2klumper Skrevet 13. mars 2010 #19 Skrevet 13. mars 2010 Det er IKKE fint nei. Er det noen som går i det enda da?
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 13. mars 2010 #20 Skrevet 13. mars 2010 Snekkerbukse er jo drit kult :D Alltid sett på meg selv som gravid i snekkerbukse med hvit trang genser under.. hehe, kjempe fint! Men har ikke fått tak i det enda, hvor selger de det da ?? Men uans, kult og behagelig
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 13. mars 2010 #21 Skrevet 13. mars 2010 nei..ikke fan av det. så en i byen i dag, som gikk med ola snekkerbukse..ser ikke fint ut. men smaken er som baken:) husker at når jeg var liten gledet jeg meg til å ha snekkerbukse som gravid!!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 13. mars 2010 #22 Skrevet 13. mars 2010 jeg har SKIKKELIG lyst på en snekkerbukse!!! jeg synes de er tøffe og jeg er da 19 år, hehe... og enda stiligere er de når man går gravid
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 14. mars 2010 #23 Skrevet 14. mars 2010 neitakk... ikke til meg.... Glad vi går mot varmere tider... og mindre klær.... Tights og tunika ting..... dongri og div. topper... Gleder meg til sommervarmen :-)
GuttemammaTilTo Skrevet 14. mars 2010 #24 Skrevet 14. mars 2010 jeg skal vel innrømme at en snekkerbukse ikke fremhever de kvinnelige formene i alle fall men behagelig er de! har ikke tenkt på å kjøpe meg en, men jeg hadde en gang en snekkerbukse jeg la min elsk på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå