Gå til innhold

Kan noen se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd.. Datteren min på snart 4 mnd sovner ikke av seg selv, og det er helt i orden.. Jeg har så absolutt ingenting imot å bysse henne, men hun våkner hele tiden.. Hun sover hele natten, og kanskje 1 time pr dag, og noen sier at hun ikke trenger mer søvn.. Men hun er grinete, og gir meg alle tegn på at hun vil sove.. Er det da faktisk mulig at jeg har fått en jente som er generelt veldig utilpass? Strekker jeg ikke nok til for henne? Vi starter stellet hver kveld klokken 6, men hun sovner aldri før jeg legger meg i 11 tiden.. Syns det er slitsomt, for hun er jo våken mesteparten av dagen også, så det blir aldri noe alenetid der jeg kan slappe av.. De få gangene jeg klarer å få henne til å sovne i vogna si, sover hun hele natten uten ett knyst.. Ikke er her noen pappa heller, så er ikke vits i å be BF passe henne litt ;)

Jeg fortalte HS om dette, og hun ville anbefale å la henne ligge å skrike, og så gå inn til henne hvert 3 minutt.. Jeg har laget min egen lille vri, siden jeg ikke vil ha gulljenta mi ligge å skrike alene.. Hun skal ligge i sengen vår, men jeg skal ligge ved siden av henne og stryke og synge.. Vil hun lære seg å sovne av seg selv på denne måten? Noen som har råd? Erfaringer med dette? Versåsnill?

Vil og bare si at jeg skal på skole til høsten, da er ikke hun mer enn 9 mnd gammel, så hun må lære seg å sovne av seg selv før den tid.. Hvertfall prøve så godt jg kan å lære hun det... Blir litt dumt å sitte oppe hele natten å lese fordi jeg må bruke hele kvelden på å legge hun..

Takk for hjelp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...