Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Er i dag i uke 37 så eg veit at eg ikkje er den som skal skrike høgast! men er så lei no! går rundt her som ein flodehest. mista nøkklane i golvet i stad sku sette meg ned og ta dei opp, men der kom eg meg ingen vei! korleis klarer dåke å holde motivasjonen oppe så bra?? dei sisste ukene kommer sikkert til å bli lannnnge! Helsing ei lei hormonbombe!!!
Fruktbar Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Lite hjelp å få ifra meg, men trøst deg med at det hele snart er over og glemt =) Er 10 dager på overtid, med to søte små høyt og lavt hjemme. Min mann tar ikke fingeren borti husarbeid, så det ser ut deretter. Har kraftig bekkenløsning..siste dagene har jeg ikke klart å gå uten hjelp. Har krykker slik at jeg kommer meg på do. Sitter å griner mye borti sofaen, ja... Huff...har virkelig vondt i meg for alle gravide som sliter med det ene og det andre! Det er så absolutt ingen fryd å gå høygravid! Sett deg ned med bøker, blad, dataen, fruktskål, håndarbeid, vannmugge, kaffekanne og alt du måtte trenge i sofaen! =)
LivK har født Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Hei du! Godt å se noen som tør å klage selv om man ikke er på overtid enda- jeg er 38+1 og KJEMPELEI jeg også! Har noen ganger bare lyst å gråte, kan ikke begripe at det ikke vil sette i gang snart. Og tanken på at man kan gå sånn en mnd til er ikke til å holde ut! (Det må da være lov å være lei og blåse ut litt innimellom, forresten.) Motivasjonen er på bunn, men det er jo bare å holde ut, har liksom ikke noe valg, da. Sikkert lite trøst i dette her, men du er i hvert fall ikke alene om å ha det sånn....
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 huff, ser eg har lite å klage over. men husarbeidet gjere seg ikkje sjølv her heller. så har eg ein supeertrassig 5 åring. men tenkte no at eg sku gå til streik å bare sitte her i sofaen til jento kommer. er ikkje kjekt å gå høygravid nei! har bekkenløysning her og men ikkje i så stor grad som deg! det verste no om dagene er disse hormonene. blir hysterisk bare nåken seie bø til meg! huff. hehe
_Amanda_ Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Åååhh.... Akkurat det samme her... 38+1 og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det er bare fødsel som står i hodet på meg, og ingenting annet motiverer... Virkelig INGENTING. Jeg er lei av film, lei av å lese, lei av å gå på kafé, lei av å spise, lei av meg selv.... Prøver å komme på et eller annet "prosjekt" jeg kan bruke tiden min på fremover, men det er liksom ikke noe som inspirerer. Jeg er vanligvis veldig aktiv med en hverdag i høyt tempo, så dette er bare døden for meg. Uuuuuuuhhhhhhggggg..... Alle ideer om morsomme aktiviteter taes imot med stor takknemmelighet!
adrenaline7 Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Her var tydeligvis min stemningsklubb! Legger meg snart ned på gulvet og gråter til jeg får viljen min Er så utrolig sliten og lei, og nå de siste dagene har i tillegg matlysten bortimot forsvunnet, og jeg er så plaget med kynnere at jeg sliter virkelig med nattesøvnen. Er 38+4 nå. Håper bare mensensmertene jeg har hatt siste uken betyr at jeg slipper å gå på overtid
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 godt å sjå at det er andre enn meg som er drit lei.. at me er fleir i samme båt. Skreiv jo at eg har ein trassig 5 åring, men trur det er meg som er mest trassig i dette huset fortiden. alt er gale. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå