Gå til innhold

Noen som har erfaring med make-up serien Sheer Cover?

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har bestilt på TV shop. Jeg er generelt fryktelig skeptisk til TV shop, men jeg trenger ny sminke, og 499 var billig for en hel serie med mineralpudder. Er like vel ganske usikker på om hvorvidt jeg har gjort noe dumt.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så lyst å prøve det der! Så hvis du ikke får noe svar fra noen, så legg gjerne ut dine erfaringer!

Hvis jeg har skjønt det rett, så kan du jo sende alt tilbake hvis du ikke er fornøyd..selv om det er brukt opp.. (er vel det de skryter av i reklamen..)

Skal sminke megselv til bryllupet og er på jakt etter god sminke som ikke blakker meg.

Skrevet

Hei.

Har prøvd den for en stund til bake.Og var veldig fornøyd :o)

Lett og god make up syns jeg.Og ingenting å si på prisen heller.

Om du ike er fornøyd kan du sende tilbake (selv om du har brukt opp alt om jeg forstod det riktig).

Gjest Tale30
Skrevet

OJ! Den omtalen var IKKE bra! Jeg stusser ikke med å returnere dette produktet hvis det er så elendig. Hater falsk markedsføring.

Skrevet

Jeg kjøpte ikke pakken i og med at jeg ikke ønsket medlemsskap og betalte litt mer for enkeltprodukter. Kjøpte meg mineralpudderet, concealer, mascara og eyeliner. Er fornøyd med alle produktene unntatt pudderet som jeg ikke ser noen særlig effekt av. Kanskje jeg ikke har på nok... Synes concealeren holder lenge og jeg har fått rett farge. Eyelineren er super å ta på sammen med speisalbørsten vel og merke. Jeg har litt tørr hud, men ikke spesielt problemer med huden ellers. Bruker heller ikke pudder hver dag. Har ikke merket noe kløe, synlige porer etc. som det sto i omtalen det ble linket til over her. Alt i alt er jeg fornøyd. Kjøper nok concealer og eyeliner igjen når det er tomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...