Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Er d noen som bruker Crinone og er plaget med søvnløshet?? Jeg er utroooolig plaget.. ( (vet ikke om d er derfor, men apoteket sa d godt kunne være d) Venter på IVF, men håper likevel på å klare d selv, siden vi allerede har "hjemmelagde" barn Tar Crinone fra EL til IKM (event. til uke 10-12)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Husker jeg slet med det problemet ja, ved hver bidige forsøk. Og når jeg endelig sovnet hadde jeg noen grusomme mareritt
mammasgull Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Hmmm.., har ikke tenkt så mye på det, men her sitter jeg da hvertfall. 03.30 på natta, og er lys våken i hodet, men ikke i kroppen.., Skal ha innsett i dag, kan være det jeg er litt spent på også..
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Huffa meg !! Dersom jeg sover bittelitt, så drømmer jeg veldig travle, irriterende drømmer... Glad d ikke er bare meg Har ikke sovet siden jul... Begynte plutselig å sove igjen for 4-5 uker siden.. HERLIG !! 12 dager varte d, så begynte jeg på Crinone igjen, og d var d... Tilfeldigvis er svigerinnen min farmasøyt, og vet jeg sliter med søvn, så d var hun som tipset meg for noen dager siden... Men du, så fælt !! Tror jeg satser på null Crinone ved neste syklus... få dritten utav kroppen.. hehe.. I tillegg til ikke å sove, så blir jeg utrolig urolig i kroppen, pulsen kjennes skikkelig ekkel ut... og så hodepine.. Skal stole på at kroppen ordner seg selv !! Hipp hurra; snart gravid !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå