Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Er det vondt/vanskelig å plassere koppen der den skal være? Har så lyst på, men den ser så stor ut. Tenker at jeg alri i verden får noe sånnt inni meg. Kan den også brukes på natten? Når man ligger?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 WTF???? MENSBEGER?? Noen må forklare meg dette her.... Hva faen er det???? Høres jo helt jævlig discusting ut!!!!!
Trollemor75 Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Det er ikke vondt, men det tar litt tid å venne seg til det. Jeg har brukt den 1 mensen så langt, og skjønner ikke hvorfor ikke alle kvinner bruker det. Og hvorfor det ikke er mer kjent. Så bra er det når man får det til. Har ikke brukt det om natten, men følte ikke den i det hele tatt, endan mindre enn en vanlig tampong (jeg synes tamponger klør).
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har hatt, men har klart å rote den bort, skal bestille ny snart. Det er ikke vondt eller vanskelig å plassere koppen der den skal være, du merker fort om du har gjort det feil Ja, den ser stor ut, men den er jo av myk gummi, du bretter den for å få den inn, så plasserer den seg der den skal være. Blir jo ikke større enn det er plass til der inne. Ja, den kan brukes både om natta, og når du er i basseng. Jeg merket den ikke i et heletatt når jeg hadde mensen, og synes det er mye mer behagelig enn med tampong. Lykke til, jeg tror ikke du vil bli skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå