Gå til innhold

langt var dere på vei når dere testet positvt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tr er 3 dager forsinket.... er aldri forsinket, kommer heller før. Har testet 2 ganger og begge var negative;( Er det mulig at det fortsatt kan ta tid før vi får en positiv test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,..

Ja det kan ta opp til 1 til 2 uker etter ikm før su får en positiv test. sitter selv på dag 10 etter ikm å enda ikke positiv test. så her er alt mulig! hehe

Håper du får positiv test fort å at vi begge snart tripper inn på 1 tri..:))

Lykke til;D

Skrevet

Jeg er idag 8 dager over IKM, testet negativt på onsdag! :(

Ved ikka hva sannsynligheten er, men håper jeg er gravid! Hvis vi ikke er gravide, kan vi vel ihvertfall få mensen !!

Skrevet

Ja samme her! Kunne godt fått mensen nå, eller mest av alt en POSITIV test!

Blir nok blodprøve på meg til uka!..

Skrevet

Sis jeg var grvid som endte i ma hadde jeg negativ test på ikm dagen og fikk positiv test 4 dager etter ikm

Skrevet

Jeg testa positivt i går, har IKM i morgen.

Men i forrige svangerskap testa jeg ikke positivt før 5 dager etter IKM, så det er fortsatt håp tror jeg:)

Skrevet

15 dager over ikm å enda ikke positiv test..heller ikke noe tegn til tr..

hjeeeeelp!

Skrevet

Arh!! *Ønsker_baby*, det er så utrolig frustrerende !! Jeg er 12 dager over tiden, og utrolig lei! Ei venninne av meg, fikk mensen idag og ho var 15 dager over tiden! Det er ei uke siden jeg testet med sist, men jeg venter igrunn bare på den dumme tanta !! Tatt blodprøve nå eller bare test??

Skrevet

testet positiv tre dager over ventet mens..føler meg nesten unormal når jeg leser om alle dere som forsatt venter etter 10-15 dager...:/

Skrevet

Jeg tror ikke det er du som trenger å føle deg "unormal" ;)

Skrevet

testa positiv 5 dagert før ikm

Skrevet

Ja veit, hater å gå å vente.. Ingen menssmerter enda, bare småstikninger i venstresiden!

Ikke testet enda. Vente til slutten av uka! Skal ta blodprøve i morgen. Håper den gir noe mer svar på hva som feiler meg!..

Hvordan går det med deg nå da??

Skrevet

Jeg testa igår, 13 dager over IKM, og den var negativ! Så jeg får bare gå og vente på tanta igrunn! Gi beskjed hvordan blodprøven gikk!!

Jeg håper og krysser fingrene for deg !! :)

Skrevet

Jeg fikk da besøk av tanta på lørdag.... ble litt deppa, så har ikke vært inne her siden da:( men men.... nå starter det opp med en ny runde:) håper det skjer noe nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...