Gå til innhold

Uegnet dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden skulle vi hjem og titte hos en dagmamma til nurket mitt. Jeg ble helt sjokkert. Jeg er ikke fisefin, men dette er det verste jeg har sett. Det 1. som møter oss er en ustelt dame, med skitne joggebukser og gule tenner. Det lukta dyrebutikk av huset hennes, ordentlig hundetiss, det var en møkkete og mørk stue, så ut som en narkobule for og være ærlig. Hadde ikke lyst til å ta av meg skoa. Det slang ting overalt, hagen var ikke måka, og det slang hagemøbler overalt.

Tenkte hvis det er sånn det ser ut når vi kommer ditt på besøk, hvordan ser det ut der til vanlig?

Hun hadde ikke kommunal godkjenning og ingen referanser. Jeg ble flau på hennes vegne. Skjønner ikke at noen ville satt fra seg et barn der. Hadde ikke vært komfertabel med å ha barnet mitt der 1minutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper hun ble litt flau selv. Dette hørtes ikke bra ut. Ville heller ikke hatt barnet mitt der.

Skrevet

Håper ikke hun hadde noen andre barn hun passet på heller.

Vi hadde potensielle dagmammaer inne til "intervju" for noen år siden. Hun ene var veldig opptatt av å vise oss bilder av de to barna som barnevernet hadde tatt fra henne, hun var nøye med å påpeke at hun ikke røkte i stua, bare under kjøkkenvifta når barna var der, dessuten bodde hun nær "petikken".

Herregud, man skal møte på mye rart.

Skrevet

Hællejord! Ja det var jo betryggende. Hva er petikken?`

Hun hadde hatt andre barn der før, men ville bare ha 1 barn der i tilegg til sine 2. Hun ville sikkert bare ha litt lommepenger for å gå hjemme.

HI

Skrevet

Petikken er butikken:)

Skrevet

Såpass ja. Høres ut som en bra dame hun å

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...