Gå til innhold

Fellesferiebarn og bursdagsfeiring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan feirer dere med julibarn bursdag?

Klarer dere å "skrape sammen" nok barn til barnebursdag på selve dagen? Avventer dere feiringen, eller har dere kanskje kommet opp med en spennende og alternativ måte å feire bursdag på?

Jeg har to barn født i midten av juli og trenger gode ideer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv født midt i juli, og det var ikke rare greiene som skjedde på selve bursdagen min, hehe.

Derfor pleide moren min å stelle i stand til bursdagsbesøk med klassen og venner like før sommerferien begynte.

På selve bursdagen var jo ingen hjemme, og ikke var jeg så ofte hjemme selv heller. Husker det var ikke så gøy da jeg var liten å aldri ha ordentlig bursdagsfeiring eller flagg på pulten, men nå som voksen så er det ganske greit. Jeg er liksom garantert ferie og godt vært på bursdagen min :-D

Skrevet

Jeg er fellesferiebarn selv, og vi feiret bursdagen min på selve dagen (eller nærmeste helg) når det var familie "tilgjengelig" for bursdagsbesøk. Var vi selv bortreist, fant vi på noe skikkelig stas på selve bursdagen min.

Da jeg gikk på skolen, hadde jeg enten bursdagsbsøk før ferien, eller etter. Det samme hadde de andre fellesferiebarna i klassen min.

Men det var alltid koselig med ekstra stas på bursdagen pga manglende vennegjeng hjemme.

Skrevet

Det er enklere når de begynner på skolen, synes jeg. Da har vi klassefest helt på slutten av året som bursdagsfeiring, og så griller vi i bakgården med åpen invitasjon til venner, naboer og familie når dagen er der. Det gjør også vår ferie mer fleksibel siden vi kan reise bort selv om det er bursdagen hans.

Skrevet

Har bursdag i august og ble alltid svært behørig feiret. Først med venner/familie etc. der vi var når jeg hadde bursdag og deretter barneselskap ved skolestart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...