Gå til innhold

Nedtelling torsdag 11.mars...:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 dag igjen!!!!!!

Håper håper håper det skjer noen ting snart. hadde regelmessige rier i flere timer igår, men så gikk det over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager på overtid. Skal til jordmor nå straks og da skal jeg be henne gjøre alt som står i hennes makt for å sette igang fødslen!! Jeg er mer enn nok moden vet jeg!

Skrevet

12 dager her. håper det skjer noe snart. er litt lei ja. og storesøster venter spent hver dag (snart 3 år)

Skrevet

8 dager!

Skrevet

17 dager igjen, og i kjempe fin form;)))

Skrevet

49 dager igjen :)

Skrevet

14 dager igjen og blitt forkjølet som et uvær :s Samt fått øyebetennelse. Så det er jo bare heeeelt supert!!!! Urk.

Skrevet

15 dager igjen, men satser på litt mindre :D

Skrevet

40 dager :)

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

21 dager igjen og fødeklar:) Nesten en uke siden gutten var estimert til i underkant av 3 kilo, så gjør ikke noe om han ikke drøyer lenger enn termin:) Hvordan får jeg skiftet nicket mitt til "fødeklar"? Lykke til madam Mim:)

Skrevet

19 dager igjen :)

Skrevet

27 dager igjen!!!

Skrevet

39 dager igjen.. og føler magen holder på å falle av... ender vel i en frontal-eksplosjon dette her...

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen til termin og begynner å bli utålmodig! Førstemann kom nemlig 11 dager før termin og jeg hadde håpet på at det samme skulle skje nå...Kjenner mye mer stikking enn sist, det må vel snart være noe på gang....?

Skrevet

44 dager til UL-termin.

40 dager til mens termin, det er jo den jeg stoler mest på så jeg regner meg selv som høygravid idag :o)

Skrevet

70 laaaaaaaange dager!

Skrevet

41 dager igjen:-) Høygravid i morgen:)

Skrevet

Mangebarnsmamma *høygravid*:

Gå inn på din side også på brukerinformasjon. Der kan du skifte nick:)

Skrevet

46 dager igjen:) jeg gleder meg sååå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...