05juli Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Noen som har vært der da? Hvor varmt er det da?
Gjest sug lut Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Perfekt, synes jeg som ikke tåler supervarmen. Som det beste av norsk sommertemperatur har vi hatt de gangene vi har vært der - dvs skikkelig deilig uten å få heteslag.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 har samme erfaring som sug lut! Så ikke vær redd for å reise dit da.
2søtesmåh Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har bodd der i 2,5 år og fått med meg 3 mai er..FOr å si det sånn...Samt at jeg var der på ferie på slutten av mai et år... På ferien og en av de andre maier jeg bodde der så regnet det mye og var knappe 15 grader...I starten av ferien så hadde vi over 20 og sol og strandvær, men de siste dagene var det ABSOLUTT ikke strandvær..Skal da sies at de to første ukene av mai hadde de ahtt dager med opp mot 30 grader og skikkelig sommer.. De to siste maier jeg har hatt på Mallorca har vært sol og mellom 20-25 grader..Ikke knall-blå himmel hver dag, og gjerne et regnskyll/tordenvær i ny og ned.... Størst sjanse er det for temp rundt 20, men vanskelig og si om det blir strandvær altså.....Ofte en kald vind, iallefall om du skal nord på øya, da er Palma-området "Lunere"...Kan gå begge veier...Været er som sagt ikke enkelt og spå, det kAN være 15 grader og regn i juli/august også på Mallorca, men det er sjelden.... Men nå finnes det annet og gjøre der da..Enn å bare bade og sole seg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå