Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg kjenner jeg gruer meg!

Har som skrevet i tildligere innlegg hatt masse vondt nederst i magen, på en annerledes måte enn når jeg kjenner det strekker og vokser (for det kjenner jeg og)..

I tillegg har korsryggen min blitt så ille de siste dagene at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre av meg..

 

Så jeg håper på noen svar i dag.. Er kjipt å gå å være så bekymra..

Håper bare alt står bra til med den lille og at jeg får høre hjertelyd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kanskje det er bekkenløsning (om det er på eller rett over beinet i magen.) Det er sikkert ikke noe galt med fosteret:) Skjønner at du gruer deg, da. Ønsker deg lykke til. Håpe det går over snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...