Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 og jeg kjenner jeg gruer meg! Har som skrevet i tildligere innlegg hatt masse vondt nederst i magen, på en annerledes måte enn når jeg kjenner det strekker og vokser (for det kjenner jeg og).. I tillegg har korsryggen min blitt så ille de siste dagene at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre av meg.. Så jeg håper på noen svar i dag.. Er kjipt å gå å være så bekymra.. Håper bare alt står bra til med den lille og at jeg får høre hjertelyd...
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Uff, kanskje det er bekkenløsning (om det er på eller rett over beinet i magen.) Det er sikkert ikke noe galt med fosteret:) Skjønner at du gruer deg, da. Ønsker deg lykke til. Håpe det går over snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå