Gå til innhold

Bryllup i Tromsø - Forskningsparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har holdt bryllup her? Og i så fall, er det noen som har div pynt, duker osv å selge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner det slik at dere skal feire det der.

Måtte dere kjøpe maten igjennom dem?

Vi har akkurat fått vite at det er avbestilling på lokalet den dagen vi trenger det, men har en kokk utenom vi kunne tenkt odd å bruke.

Skrevet

Ja det stemmer. Vi kjøper ikke maten gjennom de, men er usikker på om det er slik de gjør det til vanlig. Hvilket lokale var det dere egentlig skulle bruke?

Skrevet

Vi har ikke funnet noe lokale, det er problemet :( Alt er opptatt!!

Så fikk vi plutselig vite at Forskningsparken er ledig likevel den datoen, men de er dyr på maten synes jeg. Det er Tromsprodukt som leverer maten (kan ikke det stemme?), og de skal ha fra 500kr pr pers og oppover for 3 retters.

Skrevet

Jeg har holdt bryllup i Forskningsparken! Kjøpte duker på Binders (sånne fine, tykke papirduker) og pynt fra Løiten lys.

Husk at dette lokalet er kjempestort, viktig å finne en måte å avgrense det området dere vil bruke. Står store planer der osv man kan bruke. Og husk også mikrofon ("mygg") til talerne, steingulvet der suger all lyd slik at taler knapt kan høres av de som sitter aller nærmest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...