2 små og en undulat Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 I løpet av 2 måneder har jeg: Vært forkjølet, hatt øyekatarr, spysjuken, forkjølet igjen og så øyekatarr igjen. Jeg er mildt sagt lei! Min eldste går sitt første år i barnehagen og jeg har hørt at man da er mye syk, også som forelder, men det får da være måte på! Nå trenger jeg alt av tips til å styrke immunforsvaret! Hva kan jeg dytte innpå for å slippe sykdommer? Jeg trener til vanlig, men ikke når jeg er syk, så det begynner å bli en stund siden;)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Var samma greia her i fjor, men jeg ble veldig mye sykere... 3 bihulebetennelser, en lungebetennelse, to øyekatar og spysj. Du får nok bare stålsette deg.
2 små og en undulat Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Oi, trodde bare det var meg.. Da har jeg kanskje ikke annet valg enn å bare ta imot den ene sykdommen etter den andre:(
brooklyn Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Har fått alt som har gått i bhg, øyekatarr, omgangssyke, forkjølelse, halsbetennelse, ørebetennelse, omgangssyke en gang til, snørr, snørr snørr... Takker høyere makter for at jeg har hatt vannkopper fra før! Og nyresten kan jeg strengt tatt ikke skylde på barnehagen, men jeg har også fått alt guttene mine har fått.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Du må nok dessverre det, ja... Kan jo håpe det blir bedre nå når det nærmer seg vår, men gjorde dessverre ikke det for meg. I juni var det slutt... og i år har alt gått så meget bedre!!
2 små og en undulat Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Både kjipt og godt å høre at det er flere som har det som meg;) Vennene mine rister på hodet av meg pga at jeg er så mye syk, og de kommer med masse råd om at jeg må spise frukt, grønnsaker, fisk osv. Og det gjør jeg jo.. Mannen min har ikke fått halvparten av det jeg har fått, og hans teori er at jeg har dårlig immunforsvar. Min teori er at jeg er med barna MYE mer enn han er og derfor mer eksponert for sykdom. Men..immunforsvaret kan jo ikke akkurat være på topp heller:/ Kanskje alt dette bidrar til at kroppen min om et år er helt suveren og ikke mottakelig for noen basselusker i det hele tatt:D
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Hvis du er mer med barna enn han, så blir du mer utsatt for smitte også! så det stemmer nok det du sier.
2 små og en undulat Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2010 Takk! Skal vise han linken når han kommer hjem fra jobb:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå