Gå til innhold

Hjelp meg! Immunforsvaret er helt på bærtur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av 2 måneder har jeg: Vært forkjølet, hatt øyekatarr, spysjuken, forkjølet igjen og så øyekatarr igjen. Jeg er mildt sagt lei!

Min eldste går sitt første år i barnehagen og jeg har hørt at man da er mye syk, også som forelder, men det får da være måte på!

Nå trenger jeg alt av tips til å styrke immunforsvaret! Hva kan jeg dytte innpå for å slippe sykdommer? Jeg trener til vanlig, men ikke når jeg er syk, så det begynner å bli en stund siden;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var samma greia her i fjor, men jeg ble veldig mye sykere... 3 bihulebetennelser, en lungebetennelse, to øyekatar og spysj. Du får nok bare stålsette deg.

Skrevet

Oi, trodde bare det var meg..

Da har jeg kanskje ikke annet valg enn å bare ta imot den ene sykdommen etter den andre:(

Skrevet

Har fått alt som har gått i bhg, øyekatarr, omgangssyke, forkjølelse, halsbetennelse, ørebetennelse, omgangssyke en gang til, snørr, snørr snørr...

Takker høyere makter for at jeg har hatt vannkopper fra før! Og nyresten kan jeg strengt tatt ikke skylde på barnehagen, men jeg har også fått alt guttene mine har fått.

Skrevet

Du må nok dessverre det, ja...:( Kan jo håpe det blir bedre nå når det nærmer seg vår, men gjorde dessverre ikke det for meg. I juni var det slutt... ;) og i år har alt gått så meget bedre!!

Skrevet

Både kjipt og godt å høre at det er flere som har det som meg;)

Vennene mine rister på hodet av meg pga at jeg er så mye syk, og de kommer med masse råd om at jeg må spise frukt, grønnsaker, fisk osv. Og det gjør jeg jo..

Mannen min har ikke fått halvparten av det jeg har fått, og hans teori er at jeg har dårlig immunforsvar. Min teori er at jeg er med barna MYE mer enn han er og derfor mer eksponert for sykdom. Men..immunforsvaret kan jo ikke akkurat være på topp heller:/ Kanskje alt dette bidrar til at kroppen min om et år er helt suveren og ikke mottakelig for noen basselusker i det hele tatt:D

Skrevet

Hvis du er mer med barna enn han, så blir du mer utsatt for smitte også! så det stemmer nok det du sier.

Skrevet

Takk! Skal vise han linken når han kommer hjem fra jobb:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...