Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Sjekk hvor lang du/mannen din/broren din/mora di/faren din,ungene dine osv osv var da de var 2 år gamle. Gang dette tallet med 2 og du finner lengden på personen når man er voksen. Jeg er bare 160 cm,mens sønnen min ligger an til å bli 185cm!!! Til kvinner kan det derimot være noen avvik,da vi slutter å vokse når vi får menstruasjon. Får vi denne tidlig kan man bli "snytt" for noen centimeter. Jeg ble "snytt" for 7 cm. Har snakket med 2 leger og en helsesøster om dette,og de sier at det stort sett stemmer:) I slekta mi stemmer det på alle mennene:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Stemmer både på meg og mannen min Snedig:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Da skal min datter bli 178 cm høy (hun er bare akkurat gjennomsnittlig høy nå). Ingen i vår familie er spesielt høye, heller motsatt, så det skal vel noe til. Vi har noen år på oss for å se om det holder mål
sjøsamen Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 jeg sluttet ikke å vokse da jeg fikk mensen.... herregud, da hadde jeg bare vært 147. Men ellers stemmer det på meg hvertfall
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Det stemmer ganske godt på meg faktisk,jeg fikk mensen som 14åring,og har ikke vokst siden. Jeg er 159 cm. I følge denne testen skulle jeg vært 162 cm:) Stemmer også på mannen min,han er 178, og testen viser 181cm. Var litt morsomt dette:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Dette må jeg prøve:) Men finner ikke ut hvor lang jeg var,og mamma finner ikke helsekortet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå