prekæs Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hva er riktig? Guttungen bruker "forvandle" og det har han ikke lært hjemme.
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Naar man tryller forvandler man, ellers forandrer man Det er to forskjellige ting.
Gjest sug lut Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Andungen ble forvandlet til en svane. Selv med den ytterste makeover kan jeg ikke forvandles til Evangeline Lilly, men jeg kan nok forandres endel. Forvandle er jo et kult ord å kunne, da, heia guttungen, det er mye mer magisk!
Gjest sug lut Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Egentlig er forresten andungen et dødsdårlig eksempel. For han var jo svane hele tida.
prekæs Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Han er egentlig ett vidunderbarn, tror jeg. "Hva driver du med, gutten min?" "Jeg ligger her å delegerer" (Mistenker at han egentlig mente dirigerer, men likkavæla) Og i går "takk for maten, mamma" "bare hyggelig, gutten min" "mamma. Det heter velbekomme"
Gjest sug lut Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Hah, Einstein i Østfold, jeg ringer vg Delegerer synes jeg er fortreffelig, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå