Gå til innhold

Sover dårliiiiiiiig - 26+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover dårlig, ligger vondt på begge hoftene.. får vondt i korsryggen ligger jeg på ryggen, sover sånn halvveis på magen..men da er det en som sier ifra..

Vondt i rompa mi også...hemmmoo...

Det er ikke lett å være gravid nå om dagen..

kynnere, strekk i livmorsbåndene og litt diverse! Jippi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ikke noe morsomt når man sover dårlig. Har du prøvd å "polstre" deg med puter? Kan være godt for hofter og korsrygg med en pute mellom knærne når man ligger på siden. Eller hva med puter som støtter opp overkropp og hofteparti når du ligger over på magen? da blir det kanskje mindre press på magen, sånn at spiren godtar det?

Skrevet

Hjelper ikke at jeg deler senga med min mann og min lille datter.. hun er syk om dagen,og har helt skrekk for senga si..

skal kjøpe "stor seng" nå, får panikken av å ligge i sprinkelsenga (blir vel litt fanget).

og når hun er syk skal hun helst ligge inntil, så jeg ligger klint oppi veggen..hehe..men det får nå gå!!

98 dager igjen:P (får bare håpe vi ikke blir fire i senga da....!!!!)

Skrevet

Har tidligere ikke forstått hvorfor folk absolutt skal ha så enorme senger. Har tenkt at to normalvektige mennesker klarer seg da evig nok med 150-seng. Men etter vi fikk barn, har jeg innsett at jo større, jo bedre... :o)

Skrevet

Jeg føler med deg! Har 102 dager igjen, og sover ekstremt sårlig. Samme som deg, bekkensmertene gjør at jeg våkner av at det gjør vondt etter å ha ligget på én side en stund. Må snu meg ofte og må da ha med hele putelasset over på andre siden (og den store magen..). Innimellom må jeg også en tur på do. Hemmoene er heller ikke behagelige. Jeg har en pute mellom bena og en litt flatere under magen og to under hodet for å komme litt opp. Sønnen min på 2 år sover heldigvis stort sett i sin egen seng, han trives best der.

Vi må nok bare holde ut :-) Men det tar på, sitter bare og gjesper på jobb.

Skrevet

Kjenner meg igjen! Jeg har termin samme uka som deg og fra uke 20 og frem til forrige uke så har svangerskapet vært en drøm.. søvnproblemer ødelegger så mye mer enn en skulle tro! Jeg går rundt i en døs med hodepine og dupper av på kveldstid.. Håper det kun varer i en kort-kort periode for deg! Vi har 180-seng uten at det hjelper når snuppa sniker seg oppi, for da er det å ligge på armen som gjelder! -og helst mamma sin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...