Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er i uke 26 og har, særlig siste uka, hatt ubehagelig sterke kynnere. Magen blir knallhard med en gang jeg reiser meg og går, om det så bare er noen meter, og det slipper ikke før jeg får satt / lagt meg ned. I tillegg til å bli hard er det rett og slett nesten vondt i mage og rygg. Vet jo at kynnere er helt normalt, men dette synes jeg var tidlig med så sterke og ubehagelige kynnere. Noen med erfaring? Har født to barn før og ikke hatt slike kynnere med de, så jeg blir jo litt bekymret....
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Hei Kynnere, og spesiellt denne typen er vel et tegn på at man har litt for mye å gjøre. Jeg får det også innimellom. Gjerne når jeg har vært for lenge på jobb, eller toåringen har slått seg vrang før leggetid. Ta det opp med legen din. Det kan hende du bør jobbe litt redusert pga dette.
Trimdama Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har ikke født før. Venter vårt første barn. Men fikk også sterke kynner allerede i uke 21. Oppskriften var rett og slett å slappe av. Legge seg på sofaen når det ble som værts og virkelig fokusere på å slappe av. Jeg er sykemeldt pga dette og type jobb (lang pendlevei) etc. Jeg har også forstådt det slik at flergangs fødende gjerne kjenner kynnere mer enn førstegangs fødende. Ta det opp med JM og lege!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå