Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke klær holder seg best over lengre tid (en generasjon)? Jeg driver å vurderer hvilke klær vi skal la andre få arve når minsten er for stor for dem, og hvilke som er verdt å ta vare på.. Hvilke klær vil forholde seg fine, og hvilke vil ikke gjøre det? Har dere noen erfaring på dette området? Jeg har lyst å ta vare på noen plagg slik at minsten kan få dette når h*n blir voksen og får egne barn.. Er bare litt usikker på noen av klærne.. Hvis de ikke holder så godt er det jo bedre å bare gi dem bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo på klesplagget. Jeg arver klær som er litt diverse, men det er jo opp til meg å avgjøre hva jeg vil ha og bruke og ikke.

Jeg legger av hjemmelagde ullklær, alt det andre sender jeg videre.

Skrevet

Jeg kommer til å ta vare på ulltøy (hjemmestrikket), og noen av de fineste klærne.. Resten selger/gir jeg bort..

Skrevet

Jeg vet ikke, men kommer sikkert litt an på klesplagget og på hvordan det lagres?

Både mamma og svigermor har tatt vare på endel strikkeklær fra vi var små, og de har holdt seg kjempefint - og frøkna har brukt det hun og (",)

Jeg tar vare på alt - til vi har fått de barna vi skal ha. Av det som "er igjen" av de kommer jeg til å ta vare på strikkeklær og noen plagg som betyr mye. Hentesettet, og noen spesielle klær. Så får man bare se om de er noe den dagen de evt. skal brukes igjen (",)

Skrevet

Vi kommer nok til ¨å ta vare på noen spesielle kjoler og skjorter som er ekstra søte.

Det svigermor strikker syns jeg egentlig min svoger og svigerinna skal få tilbud om å arve, de kan godt nyte godt av svigermors flinke strikkepinner:) Og det er jo deres mor/svigermor også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...