....mammatilto... :))) Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Her er det nesten bestandig jeg som står opp hver morgen og kjører i bhg uansett om jeg begynner tidlig eller seint på jobb. Mannen min gjør det bare når han skal på tidligvakt. Jeg som bader ho,legger ho,pusser tennene på ho, osv ... så nå eeeeeeeeer jeg sååå sliten pluss at jeg er gravid i uke 20. Vist jeg sier at nå er det din tur til å legge ho,bade,pusse tennene osv så gjør han det en gang i blandt men klager alltid på at han er sliten eller at han ikke orker. Jeg eksploderer og sier at det er IKKE noe som heter at man ikke orker når man er foreldre. Må bare få dette ut får det irriterer meg bare. Snuppa har også begynnt å våkne kl.05.30 selvfølgelig så er det jeg som må stå opp og gå inn, gi henne vann også legger jeg henne ned igjen. Synest det er kos og se henne igjen:)) Mannen min blir irritert og mener det er grining vær natt blablabla....dette lover bra når nr.2 kommer sier han, og jeg blir kjempe lei meg. Uff er kjempeskuffa for han sier han ikke mener noe med det,men han sier det vær gang han er trøtt og grinete. Måtte bare få ut det det jeg satt inne med jeg ......
It's all about me Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Her i huset er det stikk motsatt. Så det er nok ikke alle manfolk som er tragsynt. Han står opp med begge barna, steller dem og leverer dem i barnehage. Da kan jeg ta det roligere så jeg har overskudd til å komme gjennom dagen. Er 36 uker imorgen og sliter med bekkenløsning, men denne ordningen hadde vi selv før jeg begynte å slite. Før han steller barna har han selvfølgelig vært oppe en liten stund og stelt seg selv, samt smurt matpakker. Selvfølgelig hjelper jeg til hvis han trenger, men som regel koser de seg alene på badet. Han henter mens jeg lager middag, og til leggetid tar vi et barn hver. I helgene tar vi en morgen hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå