Gå til innhold

Felles regningskonto


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man i banken for å opprette det eller kan man gjøre det via nettbanken?

Koster det noe å før mellom kontoene? Har hørt at 12 ganger er gratis, etter det koster det 100kr pr overføring :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktige ting som å opprette ny konto eller endre rettighetene for konto, må man i banken for å få ordnet.

Skrevet

Jeg ville ringt banken, så ordner de med nødvendige papirer. De sendes i posten og dere sender / leverer ferdigsignerte papirer tilbake. En av dere blir stående som kontoeier, mens den andre disponerer med fulle rettigheter (foruten å avslutte kontoen). Pass på å be om at dere begge skal ha tilgang til kontoen via nettbank. Dette krever at begge er kunder i banken. I min bank betaler jeg ingen ting for å overføre penger, og det gjør jeg ubegrenset med ganger. Det er på høyrentekonto/sparekonto du har 12 uttak uten gebyr i året.

Skrevet

I de fleste nettbanker kan man i dag opprette kontoer selv i nettbanken. Jeg har 3 forskjellige nettbanker hvor dette ikke er noe problem.

Og 100 kr for en overføring?? Da er det på tide å bytte bank altså. Det skal være gratis.

Skandiabanken f.eks er helt gebyrfri bank.

 

Hvilken bank har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...