Lille my ;) Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Kjolen er hvit og litt prinsesse aktig. Perler og palietter på overdelen i hvitt og sølv og noen fine detaljer på skjørtet, som gjør den veldig flott. Kjolen har slep, knyting bak på ryggen som gjør at den er litt feksibel på str. Har lagt ut et bilde på min profil, og ønskes fler bilder sender jeg deg en mail. Selger også et helt nytt underskjørt med 2 ringer og tyll og med et lite slep. Passe godt til kjolen. Kr 500. Ta kontakt om du er interisert. )
Monajenten Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Den var helt nydelig. Hadde jeg bare skulle giftet meg.....sukk:-)
Lille my ;) Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 Ja, den er fantastisk flott, men må vel bare bite i det sure eplet og innse at den ikke passer helt til meg Så nå vil jeg bar bli kvitt den og få kjøpt meg en ny..
Ksenia & Anjem Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 kjempefin kjole, men jeg skal ikke gifte meg enda..dessverre
Lille my ;) Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2010 Soleie m prinsene, jeg har send deg en mld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå