Gå til innhold

Helt ærlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som kan innrømme at de bruker/tenker på å bruke piller eller noe for å bli mer våken, få mer energi og for å få bedre humør?

Dømmer ikke. Vet at ting kan bli tungt i en hverdag med alt for mye som skal gjøres på alt for kort tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men kaffe i store mengder gjør susen;-)

Skrevet

Bruker ikke, men ønsker. Har så mye hengende over skuldrene nå. Aner ikke hvordan jeg skal mestre alt..

Jeg har aldri drukket kaffe. Hvor lenge kan man holde seg gåen på det da?

Skrevet

Bruker det allerede. Gerimax Ginseng er supert.

Skrevet

Nja, jo jeg innrømmer at jeg tar litt vitaminer. Men er ikke avhengig altså, jeg glemmer det vel mer enn jeg husker det.

Skrevet

Lurer på om der fins mammaer som sniker til seg litt adhd- medisin i ny og ne?.. Sikkert noen som faller for fristelsen..

23:16 : Kaffe hjelper litt :)

Skrevet

Eeeh, hva slags piller er det som gir energi og gjør deg mer våken da?

Skrevet

Det har alltid vært min drøm at det fantes uskadelige, billige energipiller. De som jobber halve døgnet holder seg vel oppe med energidrikker, eller til og med narkotika.

Skrevet

Jepp. Legen min foreslo lykkepiller til meg, men man kan ikke bruke det når man ammer.

Skrevet

Hvor får man tak i lykkepiller?

Hilsen en deprimert mor som har null ork og levelyst for tiden...

Skrevet

Jeg tror du må kontakte fastlegen din for å få det.. Håper ting ordner seg for deg etterhvert! Hilsen enda en deprimert mor... *trøsteklem*

Skrevet

Jeg sover, spiser sunn mat og masse grønnsaker, og tar vitaminene mine. Gir meg energi i massevis!

Skrevet

Brukte ginseng for noen år siden da jeg studerte. Ble som en duracell-kanin med energi til alt mellom himmel og jord. Rett og slett så energisk at det ble litt skummelt. Da jeg sluttet fikk jeg en voldsom hodepine. Tenkte at det var naturlig, så det må jo være bra, men jeg hadde ikke ro i det hele tatt. Kan ihvertfall skrive under på at det virker!

Skrevet

Ginseng, er det noe man må kjøpe på nettet? Eller er det p få kjøpt i dagligvare/apotek? Reseptfritt ja?

Skrevet

Det som gjør suses på og på energi er og sove nok timer i løpet av en natt, spise sunt og regelmessigt, får utrolig mye energi, bare det og stå opp tidligt uansett hvor lyst man har til og bare sove videre så hjelper det på og stå opp i 7-8-9 tiden.. men må jo selvfølgelig ha lagt seg etter hvor mange timer søvn man trnger

Skrevet

Kjøpte det på helse kostbutikk.

Duracellkaninen:-)

Skrevet

Helsekostbutikk skulle det være, snek seg inn et lite mellomrom:-)

Skrevet

Joda, greit det for de som har en unge som sover, og null husarbeid som venter, navnefest og planlegge, møter å rekke + 1000 bekymringer å tenke på :)

Skrevet

Koster det mye? :) Får ta meg en "shoppingtur" i dag da ;)

Skrevet

Gerimax ginseng får du kjøpt overalt i vanlige daglivarebutikker. Virker så det suser.

Skrevet

Nei, ikke etter at jeg planla å bli gravid og fikk barn. Før, da jeg var litt yngre og singel, så brukte jeg daglig koffeintabletter og efedrin for å holde det gående og øke forbrenninga, men som mamma ville jeg ikke tatt noe slikt, vil ikke risikere noe når jeg har andre enn meg selv å tenke på, det er det ikke verdt!

Har venninner fra fitnessmiljøet, som jeg var en del av før, som tar div. efedrinbaserte piller, skjønner ikke at de vil ta sjansen på det når de har barn, men men, det deres valg.

Skrevet

Husker ikke pris, men helsekost er jo ikke billig... Det var ihvertfall ikke så dyrt at jeg som student ikke hadde råd til det. Lykke til:-)

Skrevet

Letter Ginseng på humøret også, eller bare energien?

Skrevet

Om den derre Gerimaxen har en sånn virkning på en person høres det jo litt ulovlig ut...

Skrevet

Har lavt jernlager, plus en masse ekstra dritt så for å komme igjennom dagene til jerntablettene begynner å virke tar jeg kaffeintabletter..

Det gir meg det falske overskuddet jeg trenger til å komme meg igjennom dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...