Gå til innhold

Jeg vurderer å smokkavvenne sjarmtrollet......

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi vi må putte den hersens smokken uttallige ganger om natta...

Tenker at dette er siste utvei for at han skal sove bedre om natta.. Mulig jeg tar feil?

Andre som har tatt smokken ved 10-mnd alder? Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å ha nok smokker sengen? Da finner h*n vel en av de rundt i sengen. Frøkna hadde 8-10 smokker en periode...hehe. Fant gjerne 6-7 av de under sengen om morningen.

Nå er hun 1,5 og klarer seg som regel med en eller to.

Synes de skal få kose seg med smokken en stund jeg da. Nå har hun den bare når hun skal sove elelr hvis hun slår seg.

Skrevet

Han har smokker i senga, men finner de ikke selv nei.... Han er så i tåka at jeg tror ikke han skjønner at det er smokk der... I kveld har jeg gitt han smokk i hånda, men han bare slipper den.. Skjønner ikke at det er smokk...

Jeg synes også det er drastisk å ta smokken nå, men jeg begynner å bli smårar av lite søvn... Og jeg begynner på jobb igjen rett over påsken... Og da MÅ jeg ha en hel natts søvn altså...

Skrevet

Skjønner.

Hele netter finnes ikke her enda...

Vet desverre ikke hva som må til der.

Lykke til med prosjektet!

Skrevet

Har forsåvidt ikke regnet med absolutt en hel natts søvn, men å putte smokk opptil 10 ganger vil jeg gjerne slippe.... En gang i løpet av natta er greit ;)

Skal prøve å ta ut smokken nå etterpå og se hva som skjer da... Kanskje han ikke merker at smokken er borte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...