Gå til innhold

2 mnd'er og har begynt å sove gjennom natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har mini gjort det til en vane, leggetid rundt 8-9 og sover helt frem til 5 tiden neste morgen. Han hopper da over nattmåltidet som han pleide å ha rundt halv 3 tiden.

Han spiser kjempegod frokost og godt på dagen...Er det noe problem med å droppe nattmåltidet??

Hvordan er deres 2 mnd'er gamle babyer?

Ja, er førstegangs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Dytter denne litt jeg.

Skrevet

Så lenge han legger normalt på seg er det ingen problem å droppe nattmåltidet! Min første sov hele natta fra han var tre uker og andremann har sovet natta fra han var 2 mnd.

Nyt søvnen du! :)

Skrevet

Åh, herlig!

Ja, han legger på seg som han skal - har en god vekt ifht høyde..så ingen liten gutt heller :)

Skrevet

Er de ikke herlige? :D

Min lille har sovet 6 timer på natta siden han var nyfødt.

1 mnd gammel begynte han å sove fra 23 til 0800.

Nå 3 mnd gammel legger han seg 2100 og sover til mellom 06 og 07. Da sovner han med puppen og legges tilbake i senga si, der han sover til 09-10. Jeg klager ikke! :D

Han er over 7 kg og 65 cm så bekymrer meg ikke for at han ikke spiser om natten. Tror bare vi som har sånne "sovere" har så kraftig melk (eller noe) at de ikke har behov for nattmåltidet. Keg tenker slik at hadde han hatt behov for det, hadde han våknet. Synes det høres ut som galskap å drive å vekke ungen for å gi mat (så lenge det ikke barnet er sykt eller noe slik at det er behov for det).

Jeg er også førstegangs-Mamma ;)

Skrevet

Jeg er ikke for å vekke unger så de skal få mat. Soverutinene er jo kjekke å få til ganske tidlig og ungene våkner jo når de er sultne, så lenge de ikke lider av undervekt eller andre faremomenter.

Piraten min sov gjerne 6 timer eller mer i strekk fra 2 ukers alder og gjør det enda. Antagelig bare flaks, men du verden så deilig.

Skrevet

Bare flaks;) hehe

Neida, min første gjorde også det fra ca 2 mnd og har alltid vært "flink" til å sove på natten, er snart 3 år:) Bare nyt det og for all del ikke vekk et sovende barn med mindre det er helsemessige årsaker til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...