Gå til innhold

stavanger området noen?


lilletrille <3

Anbefalte innlegg

er det noen i termin klubben august som er fra stavannger området?

hadde vert kjekt å vite hvem som går hjemme samtidig som meg, og kanskje havner i samme barselgruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallo,

 

tror vi er over 10 stk her i fra stavanger etter kvert.

kommer fra klepp da.. ikke helt i fra stavanger men ikke så langt borte;P

hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, kikker inn fra september klubben..

jeg skal ha tvillinger, og har foreløpig termin 3.september.. har vært ei gang på UL, og da gav jordmor samme beskjed som menstermin, og skal på ny UL om ca en uke.. jeg bor i stavanger, og hadde vært koseli å bli kjent me noen andre som skal trille turer samtidig som meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, bor på kampen/ stokka og har termin 26. august. Jeg er 30 år og ny i byen, så kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jupp d vet jeg hvor er vettu :-) Har bodd her siden i sensommer så har funnet meg litt til rette vertfall.. Men uvant situasjon som førstegangsmamma, så alltid kjekt med trillevenner :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo kommet litt svar her :)

jeg bor på auglend/bekkefaret. er 25 år og er gravid med nr 2. har ei datter som blir 3 i mai :)

sist jeg var hjemme i perm så gikk også svigerinna mi hjemme, så jeg var ikke med i noe barselgruppe e.l.. men denne gangen vil jeg veldig gjerne bli kjent med noen så jeg kan trille med, treffes o.l.. det kan bli lange dager å bare gå hjemme å vente på at mannen kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...