Gå til innhold

Er du fornøyd med kostholdet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke, hva vile du helst endret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er alt for usunn.. veldig glad i nugatti på brødskiven på mårran... og drikker mye sjokolade drikker....

Men prøver med sunn middag, innbiler meg at der er sunt, men er sikkert ikke det :S

Og i helgen tar jeg helt av med sjokolade og cola...

*ikke bra*

Skrevet

Ja, stort sett. Jeg spiser litt vel mye brød og sjokolade for tida, og altfor mye kaffi:)

Skrevet

Veldig fornøyd med type middagsmat, men jeg er jo sjokoholiker og drikker gjerne cola i helgene.

Skrevet

Vanligvis har jeg et veldig sunt kosthold. Rent magert kjøtt og fisk, masse grønnsaker og salat, hjemmebakt, grovt brød med pålegg osv...

Nå er jeg gravid, og har lyst på is og salt (potetgull, nøtter, kjeks osv) hele tiden... Så jeg skal ikke påstå at jeg spiser spesielt sunt for tiden, håper lystene mine forandrer seg snart, jeg kan ikke fortsette sånn:)

Skrevet

Ja, det er jeg, men Fedon er sikkert ikke enig ;)

Spiser grovt brød og forholdsvis sunt pålegg, variert middag, forsøker å spise fisk 2-3 gg pr uke, får i meg litt frukt og grønt. Jeg er lidenskapelig forelsket i sjokolade, men det er bare lov fra fredag til søndag (men da er det VELDIG lov).

Jeg tror på moderasjon og variasjon jeg da. Synes det er litt mye hysteri, men skjønner godt de som må være nøye pga eksempelvis overvekt.

Skrevet

Ja, med ett unntak - det blir for lite grønnsaker.

Skrevet

Ja, egentlig.

Vi er flinke til å spise variert, får i oss grønt, linser, bønner, kylling, oksekjøtt, masse fett av rett type.

Det dumme hos oss er:

-mannen nekter å spise fisk etter en arbeidsfortid der de foredler det.. men vi tar jo tran da..

-litt mye ost kanskje (ikke kanskje, helt sikkert, he he)

-i perioder jeg er utslitt så har sovner jeg ofte fra kveldsmaten og det er dumt siden jeg går kjapt ned i vekt... ikke bra.

Skrevet

Ja, spiser variert og kan unne meg både kake og snop innimellom med god samvittighet uten at vekta øker :-) Men er mest glad i frukt og grønt, elsker fisk. Så spiser vel mest av det gode og sunne :-)

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd med det jeg spiser til alle måltidene. Spiser variert, grovt brød, mye frukt og grønt.

Men jeg er alt for glad i sjokolade! Prøver å holde meg til helgene, men ikke alltid at det går (",)

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd :)

Spiser lite karbohydrater, mye grønnsaker, fisk og kylling. Nesten aldri rødt kjøtt. Spiser såklart usunt iblant også, og koser meg med potetgull og sjokkis i helgene ;)

Skrevet

Ja og så drikker jeg ikke brus, er ikke så glad i det.

Skrevet

Skulle gjerne fått i meg kaker og godteri på ukedagene også, men utenom det er jeg fornøyd, ja, jeg spiser sunt og balansert;-)

Skrevet

Ja, er stort sett fornøyd!

Unntatt litt for mye småsniking de dagene jeg er hjemme, og litt for glad i sjokolade..... som mange andre;)

Dagens meny:

Frokost

Havregrøt med cottage cheese, revet eple og kanel

Lunch

1 skive lavkarbobrød med baguettsalat, 1 gulrot, cottage cheese med blåbær

Middag

Torsk med pesto, grønnsaker og litt fullkornspasta

Kvelds

Tipper det blir knekkebrød med avokado og skinke/ makrell i tomat

Spiser variert og sunt og begrenser inntak av karbohydrater(moderat) og unner meg naturlig sunt fett.

Koser meg nok litt for mye med sjokolade, men siden jeg er aktiv og ikke har vektproblemer har jeg ikke dårlig samvittighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...