Gå til innhold

Trenger noen synspunkter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må finne meg en jobb. Og ved siden av meg er det en rema 1000 butikken, barnehager osv.. Lillemann går i en barnehage 3 min unna her og jeg har ikke bil så da er det kjekt å ha ting nærme seg.

Det jeg lurer på:

Er det vanskelig å jobbe i en rema 1000 butikken, er kassen vanskelig?

Det er min største frykt. Den jævla kassen. Jeg vet jo at alt står på den, hva du skal gi tilbake osv, men jeg er så redd for den.

Kunne faktisk tenkt meg å jobbe i denne butikken for det virker som om personalet der er så sammensveiset og har det morsomt på jobb.

Så, er det noen som har noe synspunkter eller kanskje jobber i en butikk selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med butikken og hør hva slags jobber de eventuelt har:) Kanskje kan du starte med å sette ut varer og slikt også få litt og litt opplæring i kassen slik at det ikke blir så veldig skremmende.

Bare gi beskjed at du synes kassen er litt skremmende, men at du er villig til å lære å bruke den:)

Skrevet

En lur ide :)) hehe.

Takk for rådet :)

Skrevet

Kassa på REMA er latterlig enkel :)

De aller aller fleste som begynner ny i en butikk blir først satt i kassa.

Ellers så er det ikke vanskelig å jobbe i butikk. Vanlig butikkarbeid er forsåvid enkelt. Og desto mer du står på og vil lære, desto mer ansvar og flere arbeidsoppgaver får du (utenfor kassa) Så frems du duger til det da (og det skal vel godt gjøres å ikke duge) ;)

Hilsen ei som jobber fast i REMA:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...