blomstre Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Vesla har fått barneservise fra royal copenhagen i gave. Med i gavepakningen med middagstalerken og grøtskål så lå det en liten zip-lock pose med en lang rød og hvit tvinnet tråd. Den var knyttet sammen i endene og festet på en liten pinne... Hva er dette?? - er dette noe som følger med orginalt, eller har den havnet der ved en feil, eventuelt med hensikt fra giver for at vi skal ha noe å lure på? Dersom det er meningen at den skal følge med, så kan kanskje inspirasjonskilden til desig av serviset være en ledetråd; boken Maskerade av Shane Brox (vissnok fra Tromsø, og det er også han som har designet serviset). Noen som vet?...
Patetica fåkksi Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg aner ikke hva du mener, men jeg kom på en ting jeg hørte på radioen forrige uke i bilen. De snakka på engelsk om noe jeg oppfatta som "masquerade" også hadde noen funnet masse masse "dead bodies", og de pratet en del om dette, det hadde vært i en stor by (husker ikke hvilken by, jeg hørte bare sånn halvveis etter) og stadig hadde det dukket opp flere og flere lik under dette lille "karnevalet", og je tenkte at fy, så skummelt og guffent..! Litt sånn a la "Engler og demoner" av Dan Brown, liksom. Etter ti minutter oppdaa jeg at de snakket om "mass graves", ikke karneval.
Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Fnis, det er nok en rojal kopenhagensk flaggstang med flaggsnor til å heise sin rojale damaskserviett i.
blomstre Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Mulig.... men flaggstangen er 5 cm og flaggsnoren er 1 m.... :-/ Ser designeren også har eget barneprogram på dansk tv med dertilhørende bok som handler om å lage enkle leketøy selv. Så kanskje han har sneket det oppi for at jeg skal bli nødt til å kjøpe boka for å finne ut hva den er til?....
Gjest sug lut Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Hm, det kan du nok regne med, ja... Bibliotek kan kanskje redde deg.
blomstre Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Æsj, jeg har for god fantasi. Svaret var kjeeedeeeelig.... Sendte en mail til kundeservice på royal copenhagen og fikk følgende svar: "Vi sætter snoren rundt om æskerne, når man køber hele sættet" :-/
Gjest Toxic Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Og da var det mysteriet reist på ferie (Jada, jeg har sett altfor mye på Ole Brum på playhouse disney).
blomstre Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2010 drar mysterier bare på ferie? Kan det komme tilbake? Da håper jeg det har en mer spennende løsning neste gang! (...ser ikke playhouse Brumm)
Gjest Toxic Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 I følge Tigergutt gjør de visst det. Og er det en virkelig har kunnskap om mysterier, så er det Tigergutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå