Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Fy søren, hun er faen meg kravstor hun som er med i luksusfellen nå. Ikke rart hun er singel og null barn. Hun burde virkelig få seg en lærepenge. ''Har hørt at det alltid ordner seg for snille jenter''... 30 år å klarer ikke å ta vare på seg selv, må være veldig kjipt å bo hos mor og far når man er 30...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Haha, hun er jammen meg litt spesiell. "Jeg har aldri hatt en familie som har gått på t-banen, for pokker!"
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Ja, fader rullan. Hun er da ikke en prinsesse for pokker. Gad, sånne mennesker har jeg langt oppi halsen. Tydeligvis vant med å få alt levert på sølvfat.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Kan jobbe meg oppover i den jobben jeg VELGER! Velger? Ehh... Burde ikke hun ta den første skikkelige jobben hun får???
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Siden hun ikke har jobb om to uker så burde hun ta den første jobben hun i det hele tatt får!!!! Om det så er en jobb på Burger King..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Jeg ler meg i hjel, også blir jeg litt lei meg på hennes vegne. Tenk å være 30 år og fatte så lite! Finnes ikke voksen for fem flate øre. Hun skulle blitt tvunget til å ta T banen resten av livet bare pga en sånn uttalelse....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Hun har skapt seg en eventyrverden. Har sikkert foreldre som har sydd puter under armene på henne hele livet. De burde kaste henne ut og be henne greie seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå