blomstre Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Vesla har fått barneservice fra royal copenhagen i gave. Med i gavepakningen med middagstalerken og grøtskål så lå det en liten zip-lock pose med en lang rød og hvit tvinnet tråd. Den var knyttet sammen i endene og festet på en liten pinne... Hva er dette?? - er dette noe som følger med orginalt, eller har den havnet der ved en feil, eventuelt med hensikt fra giver for at vi skal ha noe å lure på? Dersom det er meningen at den skal følge med, så kan kanskje inspirasjonskilden til desig av servicet være en ledetråd; boken Maskerade av Shane Brox (vissnok fra Tromsø, og det er også han som har designet servicet). Noen som vet?...
blomstre Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2010 Ingen andre som har dette barnesettet som kan fortelle meg om det fulgte med noe ekstra i deres eske?....
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Fulgte med det samme i lillegutt sitt sett. ANER ikke hva det er for noe. Hehehe. MEEEN forøvrig: Et helt fantastisk sett da! Synes det er helt nydelig, og tror jammen jeg skal ønske meg det samme til han som kommer nå.
blomstre Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Sendte mail til kundeservice på royal copenhagen og fikk følgende svar: "Vi sætter snoren rundt om æskerne, når man køber hele sættet." Ja, ja, mysterium oppklart, men akk så kjedelig løsningen var....
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Hæ? Rundt eskene? Er den lang nok til det da? Hørtes rart ut, synes jeg. MÅ være en annen og mer spennende løsning
blomstre Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Hvis du tenker deg at du tar tråden bare en gang rundt esken og bruker pinnen som en låsemekanisme... Kanskje vi må tenke ut noen nye forslag til de, mange kreative damer her som sikkert kan komme på noe lurt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå