Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 han griner når han sitter på do, så noe må jeg gjøre!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Sviskesaft;) (Sånn fra Nestle barnemat) Høres grusomt ut, men jeg selv synes det er ganske godt! Hadde veldig hard mage når jeg var mindre, og drakk en del sviskesaft, ble så glad i det at jeg drikker det enda
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 svisker, sviskesaft eller grøt. mye vann, hivis ikke dette hjelper får man kjøpt lactulose reseptfritt på apoteket.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Drikk mere vann! Spis fiber. Grovt brød, evt ha f.eks havregryn i yoghurten. Drikk biola. Kutt ut banan, det kan gi hard mage. Hvis kostholdsendringer ikke fungerer/er mulig, prøv duphalac. Kjøpes på apoteket. Skal gjøre at vannopptaket i tarmen reduseres, dvs innholdet i tarmen blir mykere. Blander det i flytende mat, f.eks i syltetøyet han skal ha på brødskiva. Smaker ikke så mye. Smør rumpen med xyloproct salve når han skal bæsje, det er bedøvende og smører i tillegg. Ikke langt inn, men kanske litt innenfor..? Men det beste tipset er nok vann og fiber. Prøv dette! Lurt av deg å ta tak i dette nå. Hvis han begynner å holde seg blir det bare enda mer smertefullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå