nr 2! <3 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 lure litt på dere som har flere om d har vert store forskjeller på mål?? m nr 1 så var mål i uke 24-20cm nå uke 23-25 cm! syns d var en enorm forskjell!!!!! får eg en diger baby da? hvordan ligger dere ann?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Sist lå jeg hele tiden over den røde streken, men innenfor det grønne feltet. Nå ser det ut til å bli litt verre med det. Jeg var nå over det grønne feltet i dag, er 23 uker på vei. JM sa at det trengte ikke å bety en veldig stor baby alikavell. Kan være så enkelt som om at jeg bærer babyen høyt sa hun. Nå vet jeg at han ligger veldig lavt, så må si at jeg er litt "redd" for at denne gutten blir stor altså!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 JM'en min sa at når man måler SF, så er det jo "hele pakka", altså fostervann og morkake og baby.. Så det trengte ikke bety at babyen var stor.. det kunne feks være mye fostervann.. Det er jo også mulig at det flater ut da.. Det gjorde det for meg.. Først lå jeg helt i topp i det grønne området, og nå ligger jeg på den røde streken
nr 2! <3 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 håper d flater litt ut da... har liksom tenkt på dette siden eg kom hjem og sammenlignet m sist svangerskap.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå