Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hva skjer 'a? Hatt en del kynnere, men dette er noe annet!! Kjenner at babyen "spenner seg" og så stikker det til helt nederst i magen og NED i underlivet. Skikkelig skarp smerte, men forsvinner på et par sekunder. Kjenner det samtidig i ryggen. Er andregangs og fikk plutselig flashback fra hvordan det var å føde, husker smertene liksom. Holdt på i hele kveld fra 16 tiden. Ikke regelmessig, men ganske hyppig. Blir litt småengstelig. Er 34-2 i følge ul termin, menstermin et par uker før. Har gooood tid, og vil ikke at noe skal skje på lenge! Anyone?
W29 Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 høres ut som modning. stikker voldsomt hos meg også, som om noen stikker meg oppi der med en strikkepinne og fått høre det er modning. vondt som fy..
HippieChic Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Er det ikke bare modning det da? Har hatt det sånn jeg også ihvertfall :-) Uke 38+5 nå.. Føles av og til som en hånd skal komme ut og hilse på nesten .-p
eja Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Sånn har jeg også hatt det, og jeg er 33 uker i dag. Har ikke kjent det så lenge om gangen som deg, men det har dukka opp innimellom de siste ukene... Er det litt tidlig for modning allerede...? Det er en skikkelig merkelig følelse i allefall.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 Satser på det da! Tenkte på modning som et stikk nå og da liksom.. har hatt det og. Syntes bare det var så rart at det kom fra så tett (hvert 5-10 min ca) i flere timer. Knapt kommet meg opp av sofaen siden jeg kom hjem fra jobb. Men går vel over, krysser fingerne for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå