Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 De samme kjærringene som gnåler opp og i mente. Lager dusinvis med innlegg hver dag om hver minste lille føde-symptom de måtte ha. Sutring og klaging! Jesus!! Ungen kommer ikke noe fortere selv om du spammer ned forumet. Gå deg en tur eller noe. Gjør noe kreativt. Og slutt med evigvarende katzenjammer eller så skal jeg personlig komme å dra ungen ut. Jeg blir så pisselei gnålkjærringer!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Jepps. Når begeret er fullt så renner det over
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Ja det var rette rævva som feis. Her inne på anonym er det bare "å alle andre er sååååå patetiske, typen min er sikkert utro og har noen noen tips til hvordan jeg kan snyte NAV uten å bli tatt?" Jiiiiizez...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Har ikke lagt noen innleggt om de tema du her tar opp. Så den som fisen først ble var, den er fisens rette far....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 HI, du blir nok akkurat slik selv når fødselen nærmer seg (hvorfor skulle du ellers oppholde deg på 3. trimester hvis du ikke snart er der selv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå