Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Tidligere idag kjente jeg at det plutselig kom noe nedentil.. Akkurat som når man får mensen.. Så gikk jeg på do og trakk ned trusen, og der var det helt hvitt mellom bena og det var en stor klump som lå igjen i trusen. Jeg måtte tørke meg fire ganger nedentil før alt var vekk, det var VELDIG mye, aldri opplevd det. Jeg er ikke gravid (9mnd siden jeg fødte) så det er ikke noe slimpropp. Hva i alle dager?? Er det noen som har opplevd tilsvaende? Jeg er 25år, litt tidlig med overgangsaldere kanskje
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Er du kommet i syklus igjen etter fødselen da? Kan kanskje høres ut som eggløsningsslim.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Hmm kanskje det? Har ikke så mye greie på det, gikk på p-sprøyte flere år før jeg ble gravid, så har ikke vært i ordentlig syklus på mange år. Har hatt mensen et par ganger, januar og februar. Ca to uker siden sist ja.. Så det er vanlig å få ekstra mye slim rundt eggløsning? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå