Gå til innhold

Hvordan rekker dere alt om dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg alltid ligger etter med ting. Strekker aldri helt til. Og det er slitsomt! Har et barn på 1 år, full jobb, møter på kveldstid, nytt hus, mann som jobber turnus, og venner og familie som egentlig også skulle hatt en bit av meg. Tv, bok og avslapping er det bare å se langt etter. Selv om jeg sårt trenger det, for jeg er sliten! I dag er jeg 12 uker på vei, og vi har ennå ikke sagt det til noen. Gleder meg veldig til å fortelle vår lille hemmelighet, men har bestemt oss for å fortelle det sammen, så da er det bare å vente til han kommer hjem om to uker. Magen er synlig. Har fått noen blikk, men ingen spørsmål ennå. Kun noen hint.. Flere som føler at de ikke strekker til eller er det bare meg? I kveld skal jeg gjøre litt husarbeid, og ellers prioritere meg selv. Har kjøpt sjokoladepudding, så snart skal jeg sette meg oppi sofaen, slappe av, og feire at jeg har nådd den magiske 12 ukers grensen:-) Lykke til folkens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er nok flere.

Jeg sliter ganske så mye egentlig. Da jeg ble gravid var jeg i startfasen av å starte min egen business, så jobber hjemmefra. Men hadde ikke kommet så langt som til å få noen inntekt ennå. Så ble jeg skikkelig ekstremtrøtt og har mer eller mindre sovet meg gjennom 2 mnd av sv.sk, og har hatt store problemer med å følge opp 3-åringen jeg har her ( de andre ungene er mer eller mindre voksne så de klarer seg) , og enda mindre klart å jobbe. Hadde jeg hatt jobb utenfor hjemmet hadde jeg vært sykemeldt denne perioden, men funker ikke å sykemelde seg når man er sin egen sjef, og hele jobben går i dass når man ikke er i stand til å jobbe. Jeg kvalifiserer egentlig for attføring, men har desperat prøvd å holde meg unna det :S

Så jeg har hatt null inntekt i lang tid nå, og ikke har jeg noen mann å støtte meg til heller da kjæresten stakk sin kos kort etter jeg ble gravid. Så da sitter jeg her alene og prøver desperat å finne energi til å ta meg av unger, få businessen min på beina så jeg kan få litt inntekt etterhvet her. Har vanvittige mengder med stoff jeg må lese og sette meg inn i ift jobb, men makter ikke å strekke over så mye om gangen når jeg egentlig er for trøtt når 3-åringen her omsider er i seng for kvelden. Føler meg i det hele tatt ganske så ubrukelig :(

 

Er egentlig mer positiv enn jeg høres ut som her, men har vært inne i en skikkelig nedtur idag,fordi jeg begynner å føle temmelig stort press etterhvet her nå.

 

Realiteten er at jeg har klart langt mer enn jeg hadde forutsetninger for, det er bare ikke alltid så lett å se selv når en føler seg skikkelig udugelig som ikke strekker til hele veien :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...