Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Har satt inn en annonse i avisen idag for dagmamma til lillesnupp. Vi skal ha det i morgen og, og 50 dager på zett.no.. To stykker har svart. Hun ene; - Har 17 års erfaring. - 3 andre lekekamerater for gullet å leke med. - Hørtes ut som en godt voksen kvinne som er flink med barn. Men hun bor ca 20-25 min unna herfra, kanskje lengre mtp rushtrafikk. Det er den eneste ulempen. Vi må derned regne med ihvertfall en time med kjøring hver dag.. Hun andre; - Bor nærmere oss. Ca 10 minutter. - Har ingen lekekamerater. - Tar 4000 kr for en full plass.. Ble litt usikker nå. Håper jo såklart på flere svar iløpet av dagen, helst fra ei med lekekamerater som bor i nærheten.. Ikke så lett det her!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hadde tatt hun første.. Men så er jeg vant til 1 time reising til barnehagen. Må ta buss, ellers hadde det ikke gått mer enn 20 min Og lekekamerater er viktig! 17 års erfaring også! Bare hun ikke er så gammel at hun ikke klarer å springe etter de da.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Hvis det er mulighet for barnehageplass hadde jeg heller gjort det. Det koste mye mindre,barnet ditt får være sammen med andre barn på sin egen alder og fagelig oppfølging.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 se om du får flere svar. Er jo kanskje greit at du/dere drar på besøk til de også for å vurdere da, har de noen referanse?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Ja, lekekamerater er veldig viktig synes jeg også da. Spurte hun andre om hun ikke hadde flere barn å passe. Da svarte hun " Nei, det blir så uhøvelig" Tror ikke hun første er så kjempegammel.. Da hun ringte hadde hun matet, være ute med barna og lagt dem sa hun. Så hun takler det tydeligvis veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Vi skal naturligvis treffe en evt dagmamma før vi ansetter noen. Har søkt henne inn i bhg, men det blir nok ikke før til høsten, er ganske fullt i alle bhg nå. Dessuten er det i første omgang kun snakk om 3 mnd hos dagmamma HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå