snaijka Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hva er den vanlige lønnen for en dagmamma? Barnet er rundt 1 år. Timelønn eller dagslønn eller månedslønn??
CMH Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Tror det varierer veldig. Vi har fått et tilbud om en dagmamma som tar 4000 kr i mnd for en full plass. Andre tar mer.
tiamor Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Vi betaler 200 pr. dag. Syns det er supert med dagsbetaling, da ungene innimellom har mulighet til å bli passet av besteforeldre,
snaijka Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 takk! flere som kan bidra m kunnskap??
aomeg Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Vi har 30 kr timen pga veødig varierte dager. utgjør ca 3500 for 14-16 virkedager pr mnd.
moe_ Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Det kommer nok an på hvor i landet det er - i Oslo er det ikke uvanlig med 5.000,- per måned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå