Fruktbar Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Nå er det nok! Nå nekter jegå vise meg ute av dette huset før babyen melder sin ankomst!! Hvorfor MÅÅÅÅÅÅ alle spørre meg hver eneste dag om jeg virkelig går her enda? Vet at jeg aldri skal spørre gravide venniner om det! Skal heller fortelle dem hvor pene de er som gravid =) =) =) Er 9 dager på overtid forrestn........
ღMadame_mim ღ Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Haha det har jeg også gjort!! Har forskanset meg hjemme helt siden jeg begynte på overtid! Er så lei av at alle bare måå kommentere at jeg går her enda og at jeg må smøre meg med tålmodighet!! Den setningen der kommer typisk fra enten menn eller fra damer som har fått barna sine før termin og dermed ikke aner hvordan der er å gå på overtid!! I morgen må jeg utenfor huset siden jeg skal til jordmor, men reiser rett hjem igjen ja!! Jeg er 8 dager på overtid...
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Huff,skjønner dere godt! Jeg syns det er nok pes å bli spurt om hvor lenge igjen det er nå? Jobber på matbutikk så er liksom stadig innom der, og alle spør sånn annenhver dag nesten. Tror jeg skal holde meg unna om jeg går over =p
Shiira Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 haha, husker godt den følelsen fra forrige gravidiet, en smule irriterende ja! Denne gangen er jeg mest lei av : " 2 mnd igjen?!?! er du sikker på at det bare er en der inne" JA, jeg har stor mage, men JA jeg vet det bare er en der!!
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Hei Den er skikkelig kiip ja. Har en veninne som er på overtid nå og jeg tør nesten ikke ringe og spørre om hun vil bli med på kafe en gang i tilfelle hun oppfatter det som en sjekk på om hun fortsatt går gravid. litt tåpelig av meg, for hun kjeder seg veldig vet jeg. Selv har jeg stor mage og får stadig høre folk som blir overrasket over at jeg ikke er lenger på vei. "Du må jo være fødeklar snart??!" Nei da, jeg skal gå helt til 27. juni. Så jeg tenker jeg skal bli grundig lei kommentarene på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå