Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort dette før? Skal selge leiligheten og trenget et sted å mellomlagre saker og ting.

Har fått pristilbud, 550 per mnd, 10 m2, minimum 3 mnd leie.

Og 1000 kr i depositum. Er dette ok? Det er ikke mange som leier ut lagerplass her i området har jeg forstått...

 

Hvordan er det med forsikring av sakene? Jeg regner med jeg må kontakte forsikringsselskapet der vi har innboforsikringen vår og si fra? Er det bare det, eller må vi tegne en egen type forsikring for flyttelass på lager?

 

Håper noen kan hjelpe:)

 

Klem

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...