T#3 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Er det noen som har gjort dette før? Skal selge leiligheten og trenget et sted å mellomlagre saker og ting. Har fått pristilbud, 550 per mnd, 10 m2, minimum 3 mnd leie. Og 1000 kr i depositum. Er dette ok? Det er ikke mange som leier ut lagerplass her i området har jeg forstått... Hvordan er det med forsikring av sakene? Jeg regner med jeg må kontakte forsikringsselskapet der vi har innboforsikringen vår og si fra? Er det bare det, eller må vi tegne en egen type forsikring for flyttelass på lager? Håper noen kan hjelpe:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå