Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Det er noe annet som jobber seg opp i kroppen?? Hvem hvet,kansje noe skal skje NÅ da????!!!!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Haha jeg må le av de innleggene dine Ate. Det kunne jo vært meg som hadde skrevet dem! Jeg sitter også å håper, kjenner og overanalyserer alle signalene på at fødslen er igang! Du er nok ikke iferd med å bli syk, det er sikkert noe som skjer snart! Jeg har også vært litt uggen de siste dagene. Og som vanlig krysser vi fingrene for at det skjer noe for oss begge i natt :-)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Kjære vene, tenk om babyen og kroppen din var like klar som du ;-) Håper virkelig det setter i gang snart.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2010 haha ja madam mim la oss håpe,en eller annen gang må det jo skje no haha....trudde ikke det var mulig å bli så opphengt i ting haha...klareer ikke la vær å kjenne etter å alt det der heller haha... Ja vi får satse på natten;-)
to gutter og ei jente Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 hehe,skjønne dere er gleder meg til og høre resultatet:) lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå