Gå til innhold

Herbalife, noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å prøve herbalife som kosttillskudd, og har da ordnet meg en shake (vanilje), og multivitaminer.

 

Jeg har i dag prøvd å blande en shake med jordbær, banan og juice. Noe annet som er godt å blande med? Kan ikke drikke melk da.

 

Flere som har brukt/bruker herbalife? Funker det, eller er det bare "tull"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips til hva du kan blande med, men det finnes en egen "kokebok" på shaker som du kan få fra din herbalife levrandør. Jeg brukte herbalife, og gikk ned 14 kg på 6 mnd. Funka som bare det! Men gikk opp igjen da jeg ble gravid. Har ikke kommet så langt at jeg har starta på nytt igjen.

 

Hva med å blande med laktosemelk eller soyamelk? Det er jo mye proteiner i melk. Proteiner er jo nøkkelen i herbalife. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...