Trønderbærta Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har tenkt å prøve herbalife som kosttillskudd, og har da ordnet meg en shake (vanilje), og multivitaminer. Jeg har i dag prøvd å blande en shake med jordbær, banan og juice. Noe annet som er godt å blande med? Kan ikke drikke melk da. Flere som har brukt/bruker herbalife? Funker det, eller er det bare "tull"?
selma07 og engel Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Har ingen tips til hva du kan blande med, men det finnes en egen "kokebok" på shaker som du kan få fra din herbalife levrandør. Jeg brukte herbalife, og gikk ned 14 kg på 6 mnd. Funka som bare det! Men gikk opp igjen da jeg ble gravid. Har ikke kommet så langt at jeg har starta på nytt igjen. Hva med å blande med laktosemelk eller soyamelk? Det er jo mye proteiner i melk. Proteiner er jo nøkkelen i herbalife. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå