Gå til innhold

så redd for å miste...


rie82

Anbefalte innlegg

er 5+3 idag etter min egen utregning...... tror jeg snart blir gal av alle disse tankene,redselen for at ikke dette skal gå veien....

Sikkert noen andre og som har sånne tanker....?? har jo født en velskapt datter som er snart 9år .Så jeg får innbilde meg at dette oxo vil gå bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja melder meg på her jeg også! første svangerskapet tenkte jeg ikke på det i det hele tatt, men kjenner jeg blir mer og mer bekymra for hvert svangerskap.. sikkert fordi jeg vet mer om hva som kan skje og ikke skje.. men som regel så går det BRA:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt første svangerskap, og jeg tenker veldig mye på det at jeg kan miste! Tenker nok litt for mye på det, for jeg klarer liksom ikke å slippe gleden helt løs før det har gått 12 uker. Jeg tør ikke å glede meg, for jeg er redd det blir en sinnsyk skuffelse hvis alt ikke går bra. Men jeg burde ikke tenke så mye på det, jeg prøver å ta meg selv i nakken og si til meg selv at "alt går sikkert fint". =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldi igjen i desse tankane.. er berre 5+0 i dag. Dette var mitt fjerde IVF-forsøk. Vart også gravid på forrige dorsøk, men det endte i ein tidleg SA. Dette gjer at eg ikkje greier å glede meg enno. Skal heldigvis på tidleg UL i veke 7. Spennande:)

Kryssar fingrane for at det vil gå greit for oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6 nå, og har hatt bittelitt brun utflod i dag. Veldig redd for å miste, da jeg ved forrige graviditet mistet i uke 6. Blæææ... Fryktelig å tenke på dette og engste seg, skulle ønske vi bare kunne hoppe til uke 12 jeg...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. Og jeg fikk rett da, så håper virkelig alle dere andre klarer dere fint:) Jeg begynte å blø i går, og det er virkelig mye, så må takke for meg for denne gang.. Tok test også, som bekreftet.. Hcg på vei ned:(

Ille trist, prøvd i 6 mnd og mistet to.. Men kommer sterkere tilbake! Skal ikke gi oss!:D

 

Ikke være bekymra dere.. KOS dere!! NYT det!! :D Det kommer nok til å gå kjempebra!:D

 

* Au Revoir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...