Gjest Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Lurer på om det er Landlord bleiene som har gjort at hun plutselig har fått bleieutslett. Hun har aldri hatt det før (kun brukt Libero, og ved noen FÅ tilfeller, Pampers), men nå har vi brukt Landlord-bleier i litt over en uke, og nå er det ganske masse der nede. Et par prikker helt innerst på lårene, og rundt rumpehullet. Det ser ut som små kviser egentlig, bare at de mangler det gule pusset på en måte. Kan jeg bruke Inotyol på det? Eller er zink-salve det beste? Eller hva er best egentlig??
lillemoi<3 Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 hei det samme skjedde med vesla mi hun fikk masse utslett av å bruke landlord bleiene så det gikk ganske langt med oss hun hadde i tissen og rompe + siden av lårene så ikke bra ut vi måtte bestille time hos legen og da fikk vi en salve som vi måtte smøre henne i 14 dager. Du må ikke la henne gå for lenge med bleiene og hvis hun går i bhg så må du si ifra personalet at de må skifte på henne oftere. Lykke til!
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Vi kutter ut de bleiene da! Heldigvis hadde vi noen Libero bleier igjen, så det skal hun sove med i natt, og bruke imorra:) I bhg bruker de heldigvis Liberobleier så det skal ikke være noe problem:) Skal gi beskjed om at de må skifte på henne ofte ja:) Så fortsetter jeg å smøre med Inotyol og zink-salve, ikke vel? Har Dactacort-salve fra før av, da hun hadde sopp i dobbelthakene da hun var bittelita, så kan jo evt bruke det om det blir verre har jeg skjønt? takk for tips!
lillemoi<3 Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Ingen Årsak:) daktacortsalve det fikk også, vi så forskjell etter 2. dagen bruker fortsatt landlord bleiene og librero noen ganger så har gått ganske bra. Hun har ikke fått bleieutslett etter det. Så i bhg har dem vært flinkere til å skifte ofte på henne.
Mille** Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Jenta mi tålte kun liberobleier, ville ha byttet tilbake til det. Inotyol er kjempebra å bruke. )
Prish Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Det beste rådet jeg vet om er potetmel. Ingen salver har hatt like bra effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå