Gjest irismor Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Er ikke det edderkoppskrekk. Fobi mot edderkopper.
wombat75 Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Agorafobi: frykt for åpne plasser eller sosiale situasjoner med mange mennesker til stede. En person med agorafobi har angst når han er borte fra hjemmet, oppholder seg i større folkemengder eller befinner seg på steder med mange mennesker til stede. (Wikipedia) Edderkoppskrekk er arachnophobia
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Okei. Er altså Violet fra Privat Praksis det er "snakk" om, for ordens skyld, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå