Gå til innhold

rødlig utflod..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har hatt rødlig utflod i dag, og det er ikke lenge siden jeg hadde eggløsning.. Men saken er den at jeg har kobberspiral..

Skal ikke ha mensen enda, så det jeg lurer på. er om dette er normalt? Har nemelig aldri hatt det før...

 

Takker så mye for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller...den er vell mer rosa egentlig...

 

INGEN SOM VET???

Skrevet

Vanskelig å si, men dette kan være helt normalt. Men det kan også være tegn på at det er noe galt.

Se det an noen dager, og kontakt lege hvis det fortsetter.

Skrevet

Tusen takk for at du gadd svare meg :-) ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...