Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei. Har hatt rødlig utflod i dag, og det er ikke lenge siden jeg hadde eggløsning.. Men saken er den at jeg har kobberspiral.. Skal ikke ha mensen enda, så det jeg lurer på. er om dette er normalt? Har nemelig aldri hatt det før... Takker så mye for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 eller...den er vell mer rosa egentlig... INGEN SOM VET???
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Vanskelig å si, men dette kan være helt normalt. Men det kan også være tegn på at det er noe galt. Se det an noen dager, og kontakt lege hvis det fortsetter.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Tusen takk for at du gadd svare meg :-) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå