CMH Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Fikk vite det med en tilfeldighet på facebook! Altså, min ene tante hadde skrevet til min søster at hun hadde fått ei ny kusine.. Jeg fikk ingen melding, ingenting.. Ble en liten smule fornærmet ja, men jeg overreagerer kanskje? Skjønner at hun som fødte ikke har tid å sende mld til hele familien, men synes i det minste søsteren min som fikk vite det først kunne tatt seg tid å sende en mld til meg eller noe.
FrøkenSprøken Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Kanskje søsteren din trodde at du allerede visste det? Jeg fødte for to uker siden, og jeg må innrømme at det var ganske mange som ble glemt da vi sendte ut meldinger. Kom på fler og fler etterhvert som dagene gikk;) Ikke ta deg nær av dette, det er heeelt sikkert bare en tilfeldighet!
It's all about me Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Melding, Facebook.....hva er forskjellen. Begge deler er kan være like personlig eller upersonlig. Får man melding er det gjerne den samme som blir sendt til hele telefonlista. Hadde ikke blitt fornærmet over det, man har nok å tenke på i timene etter en fødsel.
CMH Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Ja, man har det. Men er som sagt ikke personen som fødte som sendte melding rundt, men søsteren hennes. Men jaja, sikkert bare en glipp. Følte meg litt glemt bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå